POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Prin intermediul acestui site pot fi solicitate informatii de natura pesonala, in scopul identificarii dumneavoastra si al posibilitatii de a va contacta În această informare, explicăm modul în care prelucrăm, inclusiv colectăm, utilizăm, transmitem și protejăm datele dvs. cu caracter personal, atunci când apelați la serviciile oferite de Cabinetul de avocat Irina Tutuianu, precum și atunci când utilizați site-ul nostru web www.avocatdolj.ro

Cabinet de avocat Irina Tutuianu (denumit în continuare „Cabinetul”) va respecta intru totul confidentialitatea datelor dumneavoastra.

Această politică de confidențialitate privește datele personale ale clienților noștri, ale persoanelor care ne contactează și ale reprezentanților acestora, și se aplică datelor colectate prin intermediul site-ului www.avocatdolj.ro, în ceea ce privește toate celelalte date cu caracter personal colectate prin e-mail sau prin alte contacte off-line. Politica de confidențialitate descrie:

-scopurile pentru care colectăm și folosim datele dvs. personale;
-motivele de prelucrare pentru astfel de scopuri;
-categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm și procesăm;
-durata procesării acestor date;
-drepturile dumneavoastră în calitate de persoane vizate și modul în care le puteți exercita;
-cui putem dezvălui datele personale.

Va asiguram ca depunem toate eforturile să vă procesăm datele personale în conformitate cu principiile stabilite de legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (GDPR).

În sensul Regulamentului (UE) 2016/679, datele personale reprezintă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Puteti utiliza site-ul nostru fara a divulga informati personale.

In situatia in care utilizați formularul de pe site, când ne contactați telefonic sau prin e-mail sau comunicați cu noi în orice mod, ne transmiteți în mod voluntar informațiile pe care prelucrăm. Aceste informații includ numele, prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon.

Când vizitați site-ul nostru, noi nu colectăm date cu caracter personal despre dvs. decât dacă ni le furnizați în mod voluntar (de exemplu, prin expedierea unui e-mail sau prin completarea formularului de contact. Trebuie să aveți în vedere că un asemenea demers nu este supus obligației de notificare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în conformitate cu Decizia Președintelui Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal nr. 200 din 14 decembrie 2015 privind stabilirea cazurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru care nu este necesară notificarea, precum şi pentru modificarea şi abrogarea unor decizii.

Datele fără caracter personal sunt informațiile despre dvs. sau activitățile dvs. prin care nu puteți fi identificat. Când ne vizitați site-ul, noi am putea colecta date fără carcater personal despre dvs., cum ar fi tipul de browser și sistem de operare utilizat, numele de domeniu al furnizorului dvs. de internet, care sunt paginile pe care le vizitați pe site-ul nostru și cât de mult timp petreceți pe fiecare pagină și număr unic atribuit serverului dvs. sau conexiunii de Internet. Noi vom putea utiliza aceaste date pentru diverse motive, inclusiv pentru a monitoriza și îmbunătăți funcționarea site-ului, precum și pentru analiza noastră internă.

Cookies-urile sunt mici fișiere ce conțin informația trimisă de un site web care este salvată în memoria calculatorilui dvs.. Când ne vizitați site-ul, noi vom putea să amplasăm un cookie în calculatorul dvs. pentru a ne ajuta să vă recunoaștem și să vă deservim mai bine când vă întoarceți pe site. Dvs. puteți sterge cookies-urile din calculator sau să vă setați browser-ul pentru a respinge aceste cookies-uri. Totuși, procedând de așa o manieră, s-ar putea să limitați unele din funcțiile site-ului nostru.

OBIECTIVE, TEMEIUL DE PRELUCRARE ȘI CATEGORII DE DATE PERSONALE PRELUCRATE

În contextul interacțiunii dvs. cu Cabinetul nostru, putem utiliza datele dvs. personale în următoarele cazuri:

Dacă sunteți client sau potențial client al Cabinetului:

1.1. Furnizarea serviciilor juridice solicitate de la noi:

Folosim datele dvs. personale pentru a pregăti și a furniza serviciile pe care ni le veti solicita in baza contractului de asistenta juridica. Ne bazăm în acest caz pe executarea contractului de asistență juridică ca motiv de procesare și/sau pentru a face demersuri, la cererea persoanei vizate, înainte de încheierea unui contract (art. 6, alin. 1, lit. b) din Regulamentul GDPR).

1.2. Comunicarea cu dumneavoastră:

Utilizăm datele de contact pentru a comunica cu dvs. în legătură cu solicitările dvs. și cu orice alte aspecte relevante legate de domeniul de interes. De asemenea, ne bazăm și în acest caz, pe executarea contractului ca motiv pentru procesare și/sau pentru a face demersuri la cererea peroanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6, alin. 1, lit. b) din Regulamentul GDPR).

1.3 Prelucrarea datelor ca obligație impusă de lege și de statutul profesiei de avocat:

Putem prelua unele dintre datele dvs. în contextul furnizării serviciilor bazate pe obligațiile legale sau obligațiile impuse Cabinetului de statutul care guvernează profesia de avocat  În acest caz, motivele pentru prelucrare sunt obligația legală (art. 6, alin. 1, lit. c) din Regulamentul GDPR).

Categoriile de date prelucrate în contextul relației noastre cu dvs. sunt numele, adresa de e-mail, telefonul, precum și alte date personale pe care ni le puteți furniza.

Dacă sunteți reprezentant sau persoana de contact a unui client sau potențial client al Cabinetului:

2.1. Furnizarea serviciilor juridice solicitate de la noi:

Folosim datele dvs. personale relevante pentru a pregăti și a furniza serviciile solicitate de la noi. Putem utiliza datele personale pentru a gestiona relația cu clientul pe care îl reprezentați sau este posibil să ne bazăm pe datele dvs. personale în pregătirea materialelor necesare în cursul procedurilor litigioase. Ne bazăm în acest caz pe interesul legitim în furnizarea serviciilor noastre în funcție de domeniul nostru de activitate și gestionarea relației cu clienții noștri (art. 6, alin. 1, lit. f) din Regulamentul GDPR).

2.2. Comunicarea cu dumneavoastră:

Utilizăm datele de contact pentru a comunica cu dvs. în legătură cu solicitările dvs. și cu orice alte aspecte relevante legate de domeniul de interes. De asemenea, ne bazăm, în acest caz, pe interesul legitim de a furniza serviciile noastre în funcție de domeniul nostru de activitate (art. 6, alin. 1, lit. f) din Regulamentul GDPR).

2.3 Prelucrarea datelor ca obligație impusă de lege și de statutul profesiei de avocat:

Putem prelua unele dintre datele dvs. în contextul furnizării serviciilor bazate pe obligații legale sau a obligațiilor impuse Cabinetului de statutul care guvernează profesia de avocat. În acest caz, motivele pentru prelucrare sunt obligația legală (art. 6, alin. 1, lit. c) din Regulamentul GDPR).

În toate cazurile, datele sunt furnizate fie direct de dvs., fie de către client. Categoriile de date prelucrate în acest context sunt, în general, numele, funcția, adresa de e-mail, telefonul, adresa, datele de identificare, precum și alte date cu caracter personal furnizate Cabinetului, de obicei de către dvs., după cum este necesar, pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus.

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet:

Folosim datele personale pe care le colectăm de la dvs. atunci când vizitați website-ul www.avocatdolj.ro, pentru a monitoriza traficul și pentru a îmbunătăți conținutul site-ului. Ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor asupra interesului nostru legitim de a asigura funcționarea corectă a site-ului nostru de internet, precum și îmbunătățirea acestuia (art. 6, alin. 1, lit. f) din Regulamentul GDPR).

Categoriile de date prelucrate în acest context sunt ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de internet.

În privința datelor pe care ni le oferiți voluntar prin completarea și trimiterea formularului aferent sau prin contactarea noastră în orice mod, temeiul legal este „luarea unor măsuri la cererea persoanei vizate înaintea încheierii unui contract” (art. 5 alin. 2 lit. (a) din Legea nr. 677/2001) și „pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract” (art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul GDPR).

Prin accesarea si navigarea pe acest site consimtiti in mod expres si neechivoc la efectuarea acestor prelucrari.

OFERIREA/PUNEREA LA DISPOZITIE A DATELOR PERSONALE

Atunci când datele sunt solicitate direct de la dvs., Cabinetul vă pune în vedere să furnizați toate categoriile de date cu caracter personal pe care le solicităm în scopurile menționate mai sus, deoarece altfel nu vom putea să ne desfășurăm activitatea (inclusiv, printre altele, să vă furnizăm serviciile noastre).

Dacă furnizați Cabinetului datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire modalitatea în care Cabinetul intenționează să proceseze datele personale, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

Deși, de regulă, nu vom divulga datele dvs. personale unor terțe părți, putem sa le oferim dacă este în interesul dvs. și este necesar instanțelor judecătorești sau autorităților relevante, în contextul furnizării serviciilor pe care le-ați solicitat de la noi.

DURATA PROCESĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Intenționăm să păstrăm datele dvs. personale atât pe durata contractului de asistență juridică, cât și ulterior, în conformitate cu politica internă a Cabinetului și obligațiile legale care ne revin.

În cazul în care datele nu sunt colectate în contextul unui contract de asistență juridică, aceste date vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru atingerea scopului colectării.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

În calitate de persoane vizate, GDPR vă oferă o serie de drepturi, inclusiv:

– dreptul la informare – va permite sa primiti detalii privind activitatile de prelucrare efectuate de Cabinet in conformitate cu cele precizate in acest document;
-dreptul de acces – vă permite să obțineți confirmarea că datele dvs. personale sunt prelucrate de noi și, în caz afirmativ, detaliile relevante ale acestor activități de prelucrare;
-dreptul la rectificare – vă permite să rectificați datele dvs. personale dacă sunt incorecte;
-dreptul la ștergerea datelor – vă permite să obțineți ștergerea datelor dvs. personale în anumite cazuri (de exemplu, dacă datele nu mai sunt necesare pentru îndepinirea scopurilor pentru care au fost colectate);
-dreptul la restricționarea prelucrării – vă permite să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale în anumite cazuri (de exemplu, atunci când contestați exactitatea datelor dvs. personale, pentru o perioadă care ne permite să verificăm o astfel de situație);
-dreptul la opoziție – vă permite să vă opuneți prelucrării în continuare a datelor dvs. personale, în condițiile și limitele stabilite de lege;
-dreptul la portabilitatea datelor – vă permite să primiți datele personale referitoare la dvs. pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date.

Puteți să vă exercitați drepturile menționate anterior și să aflați mai multe despre aceste drepturi, contactand Cabinet de avocat Irina Tutuianu la tel 0722702838 sau prin mail irinatutuianu@avocatdolj.ro

De asemenea, dacă sunteți nemulțumit, aveți posibilitatea să vă adresați ANSPDCP.

Ne angajăm să tratăm întotdeauna cererile dvs. cu cea mai mare atenție și să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care le aveți în cel mai scurt timp posibil.